PREZES ŚREDZKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
SPECJALISTY DS. OBSŁUGI I WSPARCIA PRZEDSIĘBIORCÓW W ŚIP
W ŚREDZKIM INKUBATORZE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.,
UL. SPÓŁDZIELCZA 1, 55-300 ŚRODA ŚLĄSKA
W WYMIARZE 1/2 ETATU
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) ukończone 18 lat i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, ekonomii,
5) minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w związku
z udzielaniem/weryfikacją/raportowaniem pomocy publicznej przez dany podmiot,
6) nieposzlakowana opinia,
7) czynne prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
a) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
b) umiejętność analitycznego myślenia,
c) wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
d) wysoka motywacja do pracy oraz nienaganna kultura osobista,
e) umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office i innych urządzeń biurowych,
f) umiejętność prowadzenia oraz znajomość przepisów z zakresu doradztwa ds. przedsiębiorczości obejmującego kwestie związane
z zakładaniem i prowadzeniem, działalności gospodarczej (w tym konsultacje pomysłu biznesowego),
g) umiejętność udzielania pomocy w pozyskiwaniu finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty itp.) oraz diagnozowania potencjału
lokalnego środowiska,
h) wiedza z zakresu instytucji otoczenia biznesu wspierających przedsiębiorczość,
i) mile widziana znajomość przepisów prawa krajowego i wspólnotowego związanych z udzielaniem pomocy publicznej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Opracowanie wewnętrznych regulacji związanych z udzielaniem pomocy publicznej przez jednostkę,
2. Analiza i inicjowanie optymalnych rozwiązań w ramach realizowanych przedsięwzięć pod kątem zgodności z regulacjami
dotyczącymi pomocy publicznej i celem działalności jednostki,
3. Weryfikacja dokumentów przedkładanych przez zainteresowane podmioty pod kątem możliwości udzielenia pomocy
publicznej,
4. Ustalanie wielkości pomocy de minimis udzielanej spółkom osobowym,
5. Wydawanie zaświadczeń dotyczących udzielonej pomocy publicznej,
6. Ewidencja i raportowanie z udzielanej przez jednostkę pomocy publicznej,
7. Doradztwo oraz sprzedaż produktów dopasowanych do potrzeb Klienta,
8. Prowadzenie doradztwa ds. przedsiębiorczości obejmującego kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem,
działalności gospodarczej (w tym konsultacje pomysłu biznesowego);
9. Pomoc w pozyskiwaniu finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty itp.),
10. Informowanie na temat instytucji otoczenia biznesu, wspierających przedsiębiorczość,
11. Diagnozowanie potencjału lokalnego środowiska,
12. Inicjowanie spotkań, działań i kontaktów pomiędzy podmiotami działającymi na danym obszarze,
13. Inicjowanie i wspieranie powstawania grup osób i instytucji, zamierzających rozpocząć działalność lub prowadzących
działalność w ramach ŚIP,
14. Monitorowanie i ocena rezultatów,
15. Współpraca z urzędami i instytucjami rynku pracy.
4. Wymagane dokumenty:
a) podpisany życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) podpisany list motywacyjny,
c) podpisany dokument poświadczający wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów
– kserokopie),
d) podpisany kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (do pobrania w Biurze Obsługi Klienta lub na
stronie www.srodaslaska.pl),
e) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
f) świadectwa pracy (kserokopie),
g) oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie o stanie zdrowia ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie),
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji
zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r poz. 1781 z późn. zm.) .
5. Informacja o warunkach zatrudnienia:
Praca w pomieszczeniu biurowym na parterze lub 1 piętrze budynku (dostępność windy) przy oświetleniu sztucznym
i naturalnym, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z petentami są
na ogół częste. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z zakresem obowiązków i obowiązującymi
przepisami i zasadami.
Podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę (pierwsza umowa na okres 6 miesięcy).
Wymiar czasu pracy : 1/2 etatu – 20 godzin tygodniowo.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać zakopertowane osobiście w siedzibie Średzkiego Inkubatora
Przedsiębiorczości Sp. z o.o. przy ul. Spółdzielczej 1 w Środzie Śląskiej, pocztą na adres ŚiP z dopiskiem: „Dotyczy naboru na
stanowisko SPECJALISTY DS. OBSŁUGI I WSPARCIA PRZEDSIĘBIORCÓW W ŚIP” w terminie do dnia 02.02.2024r. do godz.
15.00 lub drogą elektroniczną na adres mailowy: sip@srodaslaska.pl. Oferta składana drogą elektroniczną musi być opatrzona
bezpiecznym podpisem elektronicznym w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. z 2013r.,
poz. 262 z póżn. zm.).
Liczy się data wpływu do siedziby ŚIP, a w przypadku składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną liczy się
godzina wpływu na adres e-mail.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów oraz wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne nie
spełniające powyższych wymogów zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w siedzibie Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości.
Środa Śląska, dnia 19.01.2024r.
(-) Mariola Kądziela
Prezes Zarządu
Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości Sp. z o.o.